Wintertoernooi

Het nieuwe jaar is weer begonnen. Hopelijk hebben jullie allemaal fijne feestdagen gehad en zijn jullie 2023 goed en gezond gestart.

Nog even wachten en dan gaat het toernooiseizoen ook weer van start.
Met als eerste toernooi van de Teteringse Tennisvereniging, het gezelligste toernooi van het jaar, het Open wintertoernooi! Ook dit jaar zal er zowel tennis als padel gespeeld worden.

Je kunt je alvast gaan verheugen op de leuke wedstrijden, prijzen, feestavond op vrijdag 24 maart en op zondag in het finale weekend de befaamde loterij met fantastische prijzen.

Het Open wintertoernooi 2023 start op maandag 20 maart en eindigt op zondag 26 maart 2023. In het voorweekend (18 en 19 maart) kunnen ook al wedstrijden gespeeld worden.

Er wordt gespeeld in de categorieën; heren-, dames- en gemengd dubbel.
Wil je meedoen aan dit sportieve en gezellige toernooi, schrijf je dan nu in!

Voor tennis: klik hier om in te schrijven!

Voor padel: klik hier om in te schrijven!

Let op! Je kunt slecht voor 1 van de 2 inschrijven.
We kijken er naar uit jullie weer allemaal te zien.
Julie kunnen inschrijven t/m maandag 6 maart.

Tot dan!

Dank aan onze sponsoren ook! Wil jij met jouw bedrijf ook extra aandacht? Neem dan gerust contact met de toernooicommissie op via deze link.

Sportieve groeten
de Open wintertoernooi commissie