Baanhuur

Bij TTV kun je terecht op twee prachtige panorama padelbanen gelegen tussen de tennis- & jeu de boules banen. Onze padelbanen hebben brede glasplaten aan de achter- en zijkanten, zonder pilaren of buizen die het zicht op de actie blokkeren.

Als TTV lid heb je de mogelijkheid om vrij te spelen. Je kunt gewoon met je ledenpas afhangen zoals bij de tennisbanen.

Geen lid? Huur een padelbaan!
Wij bieden de mogelijkheid tot het reserveren van een padelbaan. Dit is alleen mogelijk in daluren en als er geen evenementen, competities of padeltrainingen plaatsvinden. Daluren zijn over het algemeen de tijdstippen dat het clubhuis is gesloten.

Verhuur:
– Maandag t/m vrijdag: 09:00u – 17:00u
– Zaterdag & zondag: 16:00u – 20:00u

Een padelbaan huren bij TTV kost €25,00 per uur per baan. Eventuele rackets en ballen zijn hierbij inbegrepen (de nodige informatie hierover ontvang je bij je boeking via de mail).

Reserveren?
Reserveren kan via deze link (let op: je kunt maximaal 12 dagen vooruit reserveren)

Of download de KNLTB Meet & Play app:

Klik hier voor Apple

Klik hier voor Android

Andere wensen? Meer weten?
Wil je padelbanen huren in combinatie met een van onze andere faciliteiten (jeu de boules of tennis)? Stuur een mailtje naar [email protected] en vraag naar de mogelijkheden.

Annuleren?
Het annuleren van een reservering dient 24 uur voor aanvang per mail doorgegeven te zijn, anders worden er kosten in rekening gebracht.

Huur padelrackets
Een vrijwilliger van TTV controleert voor- en achteraf de rackets. Bij eventuele (nieuwe) schade worden de gegevens van de speler genoteerd en worden deze doorgegeven aan Nico van Leeuwen. Nico zal het administratieve gedeelte en een schadevergoeding verder afhandelen. Boete bij breuk of onherstelbare schade: € 40,-.