Introduceren

Reservering maken

Ga naar de ClubApp, het tabblad 'Spelen' en dan 'Baan reserveren'. Klik hier het gewenste tijdsblok aan.

Nu krijg je de mogelijkheid om een introducé toe te voegen. Je krijgt na het toevoegen van deze introducé het tarief van 5 euro te zien, dit tarief is per introducé

Deze kun je nu betalen door op 'Reserveren' te klikken. Je wordt doorgestuurd naar de betaal pagina en je kunt kiezen uit een betaalmethode. Na het betalen ontvang een bevestiging via de mail.

Betaling mislukt

Is de betaling mislukt? Je kunt na het maken van de reservering nog binnen 15 minuten de betaling afronden. Na deze 15 minuten wordt de reservering geannuleerd indien er niet wordt betaald binnen deze tijd. Een onbetaalde reservering wordt rood gekleurd in het overzicht:

Reservering annuleren

De vereniging kan zelf instellen of een betaling geannuleerd kan worden. Indien het wel mogelijk is, kun je na het maken van een reservering deze annuleren door de gemaakte reservering te selecteren. Klik dan op 'reservering annuleren'. Je krijgt het bedrag later teruggestort op jouw rekening.