Padellessen & clinics

Welkom bij TTV en Padel-Only Academy

Allereerst leuk dat je geïnteresseerd bent in Padel bij TTV. Bart Houweling en Jeroen Soederhuijsen staan als Padel-Only trainer voor jou klaar om jou verder te helpen. Met Padel-Only Academy staan wij voor kwaliteit, plezier en ontwikkeling. Wil je starten met Padel? Of wil jij jezelf ontwikkelen tot een betere Padelspeler? Dan ben je bij ons aan het goede adres.

Aanbod van lessen:

• Starters events
    Op verschillende zaterdagen kun je je inschrijven voor starters events. Tijdens dit event ga je samen met andere beginners het spelletje padel leren. De eerste keer is gratis en wanneer je vaker mee zou willen doen betaal je een kleine bijdrage.

• Losse lessen
    Wil jij flexibel zijn maar toch af en toe les krijgen. Dan is deze variant iets voor jou! Met de losse lessen credits, kun je in het online rooster van Padel-Only jouw eigen les inplannen. Let op dat dit vaak in de uren zullen zijn die nog niet gevuld zijn door wekelijkse lessen. De 1, 5 of 10 strippenkaart is Ideaal om toch meer kennis en vaardigheden te krijgen, maar nergens aan vast te hoeven zitten.

• Wekelijkse lessen
    Wil je jouw Padel spel verder ontwikkelen naar een hoger niveau? Dan is de 16-weekse cursus een uitstekend idee. Met een vast groepje ga je wekelijks op een vast tijdstip op maandag of donderdag aan de slag. Je leert tijdens deze lessen meer, omdat je langere tijd bezig bent met jouw Padel ontwikkeling en we gaan hierbij dieper in op de technische en tactische kanten van de sport.

Ben je geïnteresseerd? Meld je aan en vindt meer informatie via deze link: http://padel-only.nl/locatie/ttv-teteringen/

Heb je speciale vragen? Je bent van harte welkom. Neem gerust contact met ons op via onderstaande contactgegevens.

Contact trainer: Bart Houweling
E-mail: bart@padel-only.nl