Padellessen & clinics

Welkom bij TTV en Padel-Only Academy

Allereerst leuk dat je geïnteresseerd bent in Padel bij TTV. Bart Houweling staat als Padel-Only trainer voor jou klaar om jou verder te helpen. Met Padel-Only Academy staan wij voor kwaliteit, plezier en ontwikkeling. Wil je starten met Padel? Of wil jij jezelf ontwikkelen tot een betere Padelspeler? Dan ben je bij ons aan het goede adres.

Aanbod van lessen:

• Starters events
    Op verschillende zaterdagen kun je je inschrijven voor starters events. Tijdens dit event ga je samen met andere beginners het spelletje padel leren. De eerste keer is gratis en wanneer je vaker mee zou willen doen betaal je een kleine bijdrage. Kijk voor meer informatie op: http://padel-only.nl/dienst/start-met-padel-ttv/

• Losse lessen
    Wil jij flexibel zijn maar toch af en toe les krijgen. Wil je losse lessen? Vraag eerst naar de mogelijkheden via: [email protected]. Losse lessen kun je samen met de trainer inplannen op tijden wanneer het uitkomt.

• 17-weekse cursus (wekelijkse lessen)
    Wil je jouw Padel spel verder ontwikkelen naar een hoger niveau? Dan is de 17-weekse cursus een uitstekend idee.

In een vast groepje van maximaal 4 spelers, ga je wekelijks op een vaste dag en vaste tijd aan de slag. Elke week zal er een thema centraal staan, waarmee je aan de slag gaat. Je krijgt van tevoren het instructiefilmpje opgestuurd via de WhatsApp groepsapp die gemaakt wordt. Tijdens elke les van 60 minuten gaan wij op ieder niveau aan de slag.

Bekijk hier alvast wat instructiefilmpjes
    Padel-Only is afgelopen seizoen begonnen met het maken van instructiefilmpjes. Je leert meer over verschillende technieken en tactieken. Er staan momenteel 15 verschillende lessen online. Bekijk ze via dit YouTube-kanaal.

Wil je meedoen met de cursus?
    Ga naar http://padel-only.nl/dienst/padellessen-bij-ttv/ voor meer informatie en om het inschrijfformulier in te vullen. Je kunt jezelf het beste als groep aanmelden, maar als je geen groep hebt, geen probleem, dan gaan wij je proberen te koppelen aan een groepje. Wij kijken uit naar jouw inschrijving. Heel veel plezier en tot snel op de padelbaan!

Ga jij de uitdaging aan? ✍🏼 Meld je vóór 19 september aan via: http://padel-only.nl/dienst/padellessen-bij-ttv/

Trainer

Bart Houweling

• Rol: Trainer bij Padel-Only
  • Geeft les op: Maandag en woensdag
  • Geeft les bij: TTV en Padelclub Victoria
  • Nationaliteit:  Nederlands
  • Geboortedatum: 06-08-1999
  • Lengte: 184 cm
  • Talen: Nederlands
  • Links/rechtshandig: Rechtshandig
  • Speelkant: Links
  • Padel ontdekt: Tijdens mijn CIOS opleiding
  • Ontbijt het liefst met: Boterham met kaas en vlees
  • Heeft een hekel aan: Negativiteit
  • Luistert het liefst naar: Nederlandstalige muziek
  • Leest graag boeken van: Niet
  • Favoriete serie: Comedy films
  • Favoriete film: Comedy films
  • Favoriete citaat: Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

Ben je geïnteresseerd? Meld je aan en vindt meer informatie via deze link: http://padel-only.nl/locatie/ttv-teteringen/

Heb je speciale vragen? Je bent van harte welkom. Neem gerust contact met ons op via onderstaande contactgegevens.

Contact trainer: Bart Houweling
Tel nr: +31 6 16 78 02 01