Padellessen & clinics

Volg een cursus bij Padel-Only Academy en ontdek meer over padel!

• Kennismaking met Padel
• Starterscursus Padel
• Reguliere lessen
• Clinics

Kennismaking met Padel
Ontdek gratis en op een laagdrempelige manier padel kennen. Na het aanmelden en een dag te hebben gekozen. Ga je onder begeleiding van een Padel-Only begeleider de padelbaan op. Samen met een groepje leer je padel spelen in twee uur. De eerste minuten krijg je instructie en hierna gaan wij met elkaar wedstrijdjes spelen.
• Meld je vrijblijvend aan via deze link.

Starterscursus
Padel leren spelen doe je door het volgen van deze 4-weekse Padel starterscursus. In een groepje starters 4-6 personen leer je de basis van Padel. Denk hierbij aan het verdedigen met de muren, maar ook het spelen vanuit de verdedigingszone, transitiezone en de aanvalszone.
+ 4 lessen op een vaste dag en tijd in de week
+ Nieuw padel racket
• Meer informatie en aanmelden? Klik hier.

Reguliere lessen
Volg structurele lessen om een betere padelspeler te worden. In een groepje van 1-4 personen gaan wij met jou aan de slag op de baan om jouw padel skills te verbeteren. Meld je aan met jouw favoriete padelspelers en kom wekelijks naar de baan. Of meld je individueel aan!
+ 17 lessen op een vaste dag en tijd in de week
+ Welkomstpakket*
• Meer informatie en aanmelden? Klik hier.

Clinics
Een clinic is de ideale manier om met een groep kennis te komen maken Padel. Kom samen met jouw sportteam, familie of bedrijfsafdeling naar de padelbaan. Leer samen padel spelen in twee uur, ontdek elkaars skills tijdens het toernooitje en geniet van de Spaanse achtergrond muziek.

Vele groepen gingen je al voor en beschouwden het als een leuk, sportief en gezellig teamuitje. In onderling overleg verzorgen wij een programma op maat. Benieuwd naar de mogelijkheden?
• Meer informatie en aanmelden? Klik hier.

Contact hoofdtrainer: Arwin Romeijn
E-mail: arwin@padel-only.nl