Padellessen & clinics

Welkom bij TTV en Padel-Only Academy

Allereerst leuk dat je geïnteresseerd bent in Padel bij TTV. Bart Houweling staat als Padel-Only trainer voor jou klaar om jou verder te helpen. Met Padel-Only Academy staan wij voor kwaliteit, plezier en ontwikkeling. Wil je starten met Padel? Of wil jij jezelf ontwikkelen tot een betere Padelspeler? Dan ben je bij ons aan het goede adres.

Aanbod van lessen:

• Starters events
    Op verschillende zaterdagen kun je je inschrijven voor starters events. Tijdens dit event ga je samen met andere beginners het spelletje padel leren. De eerste keer is gratis en wanneer je vaker mee zou willen doen betaal je een kleine bijdrage. Kijk voor meer informatie op: http://padel-only.nl/dienst/start-met-padel-ttv/

• Losse lessen
    Wil jij flexibel zijn maar toch af en toe les krijgen. Wil je losse lessen? Vraag eerst naar de mogelijkheden via: [email protected]. Losse lessen kun je samen met de trainer inplannen op tijden wanneer het uitkomt.

• 17-weekse cursus (wekelijkse lessen met instructievideo's)

Wil jij vanaf april 2022 padellessen volgen? Ontdek meer tijdens onze 17-weekse cursus en wordt een betere speler!

Wekelijks ga je in een vaste groep van maximaal 4 spelers aan de slag om jouw padel spel te verbeteren. Elk week staat er een nieuw thema op het programma. Voordat de les begint krijg je in de WhatsAppgroep een instructievideo om jezelf goed voor te bereiden op de les.

Wat gaan we doen tijdens de lessen?
    Of je nu voor het eerst of vaker de 17-weekse hebt gevolgd. Met elk onderwerp kunnen we aan de slag op elk niveau. Ontdek de onderwerpen hier: Forehand en Backhand • Service & Return • Wanden verdedigen • Volleys • Smash • Bandeja en/of Vibora • Lobs • Chiquita's en tactisch spelinzicht.

Ga jij de uitdaging aan? ✍🏼
    Meld je dan vóór 25 maart aan via: http://padel-only.nl/dienst/padellessen-bij-ttv/.
    De startdatum is in de week van 4 april. Na het inschrijven, krijg je meer praktische info.

Trainer

Bart Houweling

• Rol: Trainer bij Padel-Only
  • Geeft les op: Maandag en woensdag
  • Geeft les bij: TTV en Padelclub Victoria
  • Nationaliteit:  Nederlands
  • Geboortedatum: 06-08-1999
  • Lengte: 184 cm
  • Talen: Nederlands
  • Links/rechtshandig: Rechtshandig
  • Speelkant: Links
  • Padel ontdekt: Tijdens mijn CIOS opleiding
  • Ontbijt het liefst met: Boterham met kaas en vlees
  • Heeft een hekel aan: Negativiteit
  • Luistert het liefst naar: Nederlandstalige muziek
  • Leest graag boeken van: Niet
  • Favoriete serie: Comedy films
  • Favoriete film: Comedy films
  • Favoriete citaat: Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

Ben je geïnteresseerd? Meld je aan en vindt meer informatie via deze link: http://padel-only.nl/locatie/ttv-teteringen/

Heb je speciale vragen? Je bent van harte welkom. Neem gerust contact met ons op via onderstaande contactgegevens.

Contact trainer: Bart Houweling
Tel nr: +31 6 16 78 02 01