Lidmaatschap tarieven

Tarieven voor seizoen 2023/2024
Jaarseizoen €uro
contributie senioren tennis en Padel 190,00
contributie junioren (tot 18)  al-in pakket met training Kijk onder cursusaanbod jeugd
contributie jeugd (tot 18) zonder training 85,00
contributie jeu de boules 40,00
competitie
competitietoeslag senioren per tennis team/per seizoen varieert per seizoen
entreegeld 20,00
niet spelend lid 25,00
nieuw pasje laten maken 7,00
te laat opzeggen lidmaatschap 25,00
bardienst afkopen 50,00 per bardienst
Zomerchallenge 2023 (juli-sept) 50,00
Zomerchallenge t/m 17 jaar 30,00
seniorenl 5,00
junioren 2,00
Junioren tot en met 12 jaar mogen in de winter tot 19.00 uur afhangen.

Ledenadministratie

De ledenadministratie wordt gevoerd door:
Henny Aarts
E-mail: [email protected]

Lidmaatschapspasje

Verliest u uw pasje, geef dit dan door aan de ledenadministratie. Er zal gezorgd worden voor een nieuw pasje. De kosten hiervan zijn € 7. Met je digitale ledenpas (zie KNLTB-app) kunt u aan competitie en toernooien deelnemen en het is uw bewijs dat u lid bent van de TTV. De fysieke pas heb je nog nodig om toegang te krijgen tot het park, verlichting en/of toillet als het paviljoen gesloten is.

Als uw pasje niet meer werkt op het afhangbord kunt u dit doorgeven aan de ledenadministratie, zodat er een nieuwe pas besteld kan worden of eventueel met een tijdelijke pas afgehangen kan worden. Hieraan zijn geen kosten verbonden. Via de KNLTB-app kun je uiteraard dan nog wel afhangen.