Padel Wintercompetitie 2021-2022

Naar aanleiding van een behoefteonderzoek onder competitiespelers en niet-competitiespelers heeft de KNLTB een padel wintercompetitie ontwikkeld.

De padel Wintercompetitie telt 7 speeldagen om de 2 weken in november, december, januari en februari en wordt zowel indoor als outdoor aangeboden. De competitie bestaat uit vier dubbelpartijen.

Door het toevoegen van deze competitie kunnen padel liefhebbers het hele jaar padelcompetitie spelen. Ideaal om de padelskills te verbeteren en wedstrijdervaring op te doen, maar het is uiteraard ook heel gezellig om samen met je team tegen andere teams te spelen.

Bij TTV bieden we deze Wintercompetitie voor PADEL, alleen bij genoeg animo, op zaterdag en zondag aan voor:*

• 1e klasse: wedstrijdspelers
  • 2e klasse: gevorderden
  • 3e klasse: licht gevorderden
  • 4e klasse: beginners

* Bij TTV zullen we geen Top- en Hoofdklasse aanbieden. Reden hiervoor is dat voor deze categorie er verplicht wordt indoor te spelen. TTV heeft geen indoorbanen achter de hand.

Hieronder een overzicht van de competitiedata

Een team bestaat uit minimaal 4 spelers. De competitie is genderneutraal, dus er kan in alle samenstellingen worden gespeeld. In elke competitie worden 4 partijen gespeeld om 2 gewonnen sets.

Kosten

De aanvoerder van de club ontvangt een rekening voor de competitiebijdrage. Dit jaar is de bijdrage per team €200. Waar betaal je dan voor? Bondsbijdrage aan de KNLTB, alle (goedgekeurde) ballen voor alle thuiswedstrijden en alle borrelschalen voor alle thuiswedstrijden.

Bardienst

Bij elke competitie (voorjaar en najaar) geeft de captain van het team 4 mensen door die een extra bardienst moeten draaien. Wanneer je dus een competitieverband speelt draai je een extra dienst voor die bovenop de bardienst die je verplicht bent voor je lidmaatschap. Tenzij je team uit meer 4 personen bestaat, kan het zijn dat je captain jou uit roostert.

Inschrijven

Je kunt je aanmelden via dit formulier hieronder. Je kunt je als volledig team aanmelden of individueel. Als je (nog) geen team hebt, stuur ons dan een mailtje zodat wij kunnen kijken of we je kunnen plaatsen in een (nieuw) team.

De uiterlijke inschrijfdatum was woensdag 22 september. Met de huidige 2 banen hebben we maar een beperkt aantal mogelijkheden voor teams om mee te doen. VOL = VOL.

Let op: Niet tijdig of onvolledig ingevulde formulieren worden niet in behandeling genomen.

Voor vragen kun je mailen naar [email protected]

Namens de padelcommissie,

Sebastiaan Janssen & Kitty Iding