Padel Wintercompetitie 2023-2024

Bij TTV kun je met een team deel uitmaken van de Wintercompetitie 2023-2024. Deze competitie telt 7 speeldagen in november, december, januari en februari en wordt bij De Gouwe aangeboden op zaterdag en zondag.

De competitie bestaat uit vier dubbelpartijen en wordt op zowel vrijdag, zaterdag als zondag gespeeld in verschillende klassen. De competitie wordt eenmalig ingedeeld op basis van teamgemiddelde om padelspelers zoveel mogelijk tegen gelijkwaardige tegenstanders te laten spelen. De competitie is dus voor iedereen: beginners, licht gevorderden, gevorderden en wedstrijdspelers.

Hieronder een overzicht van de competitie data.

Kosten

De aanvoerder van de club ontvangt een rekening voor de competitiebijdrage. Dit jaar is de bijdrage per team €150.

Inschrijven

Je kunt je aanmelden via dit formulier. Je kunt je als volledig team aanmelden of individueel. Als je (nog) geen team hebt, stuur ons dan een mailtje zodat wij kunnen kijken of we je kunnen plaatsen in een (nieuw) team.

De uiterlijke inschrijfdatum is zondag 17 september.

Let op: Niet tijdig of onvolledig ingevulde formulieren worden niet in behandeling genomen.

Voor vragen kun je mailen naar [email protected]

Namens de padel competitieleiders,

Kitty Iding, Sebastiaan Janssen & Sander Schillemans