Toegangspoort

TOEGANG TOT HET PARK

De KNLTB heeft besloten om de magneetpassen, zoals wij deze altijd gebruikt hebben, niet meer te ondersteunen vanaf 1 januari 2024.

Er is gekozen voor een oplossing waarbij men een code kan invoeren. Deze code zie je terug in de KNLTB club app in het "home" scherm (zie afbeelding). Voor leden die geen smartphone hebben (we denken zelf aan jonge jeugdleden en mogelijk oudere senioren) of hun mobiele telefoon niet meenemen, voorzien we de mogelijkheid om een losse pas te gebruiken.

Mocht je een pas willen in plaats van een code kun je dit aanvragen (via [email protected]).

Raak je je pas kwijt, kun je een nieuwe pas aanvragen(via [email protected]); hiervoor brengen we wel kosten in rekening. Ben je je pas kwijt, meldt het dan aan de ledenadministratie, dan blokkeren we de toegang om te voorkomen dat een "vreemde" het park of paviljoen in kan. Je zal in de tussentijd met iemand anders binnen moeten komen, de code werkt niet als je een pas gebruikt.