Baan reserveren

Baan reserveren op afstand

De handigste manier om af te hangen is via de KNLTB ClubApp, dus ons advies is om die te downloaden op je telefoon. Wanneer je die geïnstalleerd hebt; zoek bij vereniging op Teteringse, dan komt de TTV tevoorschijn. Nadat je de vereniging hebben geselecteerd, krijg je het inlogscherm. Hier kan je inloggen met je bondsnummer of je clublidnummer. Het bondsnummer (8 cijfers) staat op het pasje van de club of kun je opvragen bij de ledenadministrateur. Leden kunnen zelf hun wachtwoord installeren door op ‘reset mijn wachtwoord’ te klikken, dan wordt er een mail verstuurd naar het geregistreerde e-mailadres op hun lidkaart.

Uitleg baan reserveren via de app

Een baan reserveren kan ook via de website, je moet dan wel ingelogd zijn in mijnclub (zelfde inlog als de KNLTB clubapp), dan komt er rechtsboven op de site een blauw blokje te staan met Reserveer je baan, klik dit aan en klik dan op Baan afhangen en doorloop de stappen die het systeem aangeeft.
Een baanreservering voor 2 of 4 personen wordt door 1 persoon gemaakt, die dan de andere speler(s) toevoegt, je hoeft dus niet allemaal apart af te hangen. De personen die worden toegevoegd aan een reservering krijgen een mailtje dat ze een baan gereserveerd hebben met datum en tijd.

De instellingen die gemaakt zijn voor het reserveren van een baan via de app of website zijn:

• Maximaal 1 reservering per dag
  • Maximaal 3 reserveringen per week
  • Je kunt vanaf 72 uur van te voren reserveren tot 15 minuten voor aanvang
  • Je kunt een reservering tot 45 minuten van te voren annuleren, doe je dit niet en je komt niet opdagen dan ben je al 1 van de 3 reserveringen in die week kwijt. We hopen dat iedereen hier goed naar kijkt en op tijd de baan annuleert wanneer je toch niet komt spelen, dit is wel zo netjes voor de andere leden die anders op de baan hadden kunnen spelen.

Als er nog vragen zijn over het afhangen kun je een mailtje sturen naar [email protected]