Padelcompetitie najaar 2023

Bij TTV kun je in het najaar (2023) weer deel uitmaken van een team dat uitkomt in de KNLTB padelcompetitie. Op zowel vrijdag, zaterdag als zondag wordt er gespeeld in verschillende klassen. De competitie wordt eenmalig ingedeeld op basis van teamgemiddelde om padelspelers zoveel mogelijk tegen gelijkwaardige tegenstanders te laten spelen. De competitie is dus voor iedereen: beginners, licht gevorderden, gevorderden en wedstrijdspelers.

De padelcompetities op zaterdag en zondag zijn voor spelers van alle leeftijden. Op vrijdag kun je vanaf 15 jaar deelnemen. Voor padelspelers t/m 17 jaar wordt op zondag een jeugdcompetitie aangeboden. Ook deze competitie wordt ingedeeld op basis van teamgemiddelde.

Promotie en degradatie

Sinds 2022 wordt tijdens alle padelcompetities gespeeld om promotie/degradatie. Hierdoor zal er een piramidale opbouw van klassen ontstaan, waardoor uiteindelijk de niveauverschillen in de klassen kleiner worden. De teamrechten gelden per competitie. Een team promoveert of degradeert dus naar dezelfde competitie het jaar daarna. Bijvoorbeeld: een team wordt kampioen in de Najaarscompetitie 2022 en promoveert naar een hogere klasse in de Najaarscompetitie 2023.

Kosten

De kosten voor deelname per team is €150,00. Dit is inclusief ballen en eetschaal.

Inschrijven

Je kunt je aanmelden via dit formulier hieronder. Je kunt je als volledig team aanmelden of individueel. Als je (nog) geen team hebt, stuur ons dan een mailtje zodat wij kunnen kijken of we je kunnen plaatsen in een (nieuw) team.

Sluitingsdatum voor inschrijving is zondag 2 juli 2023.

Let op: Niet tijdig of onvolledig ingevulde formulieren worden niet in behandeling genomen.

Voor vragen kun je mailen naar [email protected]

Namens de padel competitieleiders,

Kitty Iding, Sebastiaan Janssen & Sander Schillemans