Inschrijving Tennis & Padel laddercompetities, doe je mee?

24 maart 2024

Daar gaan we weer! Speciaal voor al onze leden organiseren we via de KNLTB MatchApp weer gratis nieuwe interne ladder competitievormen. Afgelopen half jaar hebben veel leden in laddervorm tegen elkaar gespeeld op de tennis- of padelbaan. We gaan komend half jaar opnieuw van start!

Voor zowel TENNIS als PADEL organiseren we weer nieuwe laddercompetities. Dit is de ideale manier om op jouw eigen niveau tegen verschillende spelers binnen de club te spelen. Tevens is het voor nieuwe leden een uitstekende manier om andere clubleden te leren kennen.

Iedereen kan meedoen, ongeacht je speelsterkte. Er is voor ieder niveau voldoende uitdaging. Speeldata zijn flexibel, je speelt wanneer het jou uitkomt! Iedere twee weken is er een speelronde. Inschrijven voor TENNIS en PADEL kan op ieder moment. De eerste ronde gaat van start op 1 april a.s.

Met de ervaring van afgelopen edities horen en zien we dat er buiten de MatchApp om, veel nieuwe vriendschappelijke wedstrijden ontstaan en er worden maatjes gevonden om mee te spelen; super!

Hoe werkt het voor TENNIS en hoe geef ik mij op? --> Klik op deze link

Hoe werkt het voor PADEL en hoe geef ik mij op? --> Klik op deze link

Advies aan alle deelnemers: Je hebt zelf de controle over je eigen speelsterkte in de MatchApp. Zorg dat je je inschrijft in de juiste categorie, hier ben je zelf verantwoordelijk voor.

Voor vragen m.b.t. TENNIS kun je terecht bij Bart Broeders van de Technische Commissie via [email protected]

Voor vragen m.b.t. PADEL kun je terecht bij Sebastiaan Janssen van de padelcommissie via [email protected]

Sportieve groeten namens TC & Padelcommissie,

Bart en Sebastiaan