Winter toernooi 2019

Teteringen – “De tiid haldt gjin skoft”. De zomer hangt nog in de lucht maar de Friese Elfstedentocht staat alweer centraal in het Open Winter Tennistoernooi datvan 18 maart 2019 t/m 24 maart 2019 georganiseerd wordt op De Teteringse Tennis Vereniging (TTV).

Er wordt gespeeld in de categorieën: heren- dames- en gemengd-dubbel speelsterkte vanaf 3.1 op basis van actuele rating. In de leeftijd categorieën 17+ en 45+ en worden gespeeld op de verlichte provisionbanen van TTV aan de Donkerstraat te Teteringen. Naast tennis en sportiviteit staan sfeer, vriendelijkheid en gezelligheid centraal in dit eerste toernooi van het seizoen. Uiteraard zal ook dit jaar weer de immer zinderende loterij plaatsvinden waarin prachtige prijzen te winnen zullen zijn.

Maart roert zijn staart; op het weer hebben we helaas geen invloed maar zoals de Friesen zeggen: “Sa ist en net oars, want as ’t oars wie, wie t net sa”. Wij zullen iedereen sowieso verwarmen met een zeer “Hertlik Wolkom”. Inschrijving is t/m 4 maart mogelijk via:www.teteringsetennisvereniging.nl of www.toernooi.nl.

Like/deel ons op Evenement op Facebook: Open Winter Tennis Toernooi Teteringen.