WINTER TEAMTENNIS 2019 – 2020: SCHRIJF NU IN !

16 september 2019

Het is weer voorbij die mooie zomer…. Het lijkt nu wel herfst maar de winter komt er ook aan. Gelukkig kan er dan nog buiten getennist worden op onze prachtige provision banen.
Voor de 25e(!) keer wordt weer het WINTER-TEAM-TENNISgeorganiseerd.

Naast tennis staat gezelligheid voorop. De opzet is eenvoudig: je vormt een team van (minimaal) 2 vrouwen en 2 mannen. Op een aantal zondagen (er blijven genoeg zondagen over om andere leuke dingen te doen) speel je wedstrijden tegen andere TTV teams. Dit kan zowel ’s ochtends als ’s middags zijn. Te beginnen in november.
In het eerste uur worden 2 heren dubbels en 2 dames dubbels van elk 25 minuten gespeeld. Na een pauze met koffie en een traktatie van één van de teams volgen 2 mixpartijen van elk 25 minuten. Met het inspelen erbij ben je dus 2 uur actief bezig waarna wordt afgesloten met een drankje en hapjes (verzorgd door het andere team).

Teamtennis is een prettige manier om met mensen waar je al regelmatig vrij mee speelt een team te vormen en tegelijk kennis te maken met andere leden. Bij de indeling wordt zoveel mogelijk rekening gehouden met de speelsterkte van de teams.

SCHRIJF NU DUS IN  !!!!

Inschrijven kan tot 8 oktobera.s. per email:
winterteamtennis@teteringsetennisvereniging.nl   of   kemerink@ziggo.nl
Geef hierbij de naam van het team, de naam van de captain, de namen van de teamleden en eventuele data van verhinderingdoor.
Hartelijke en sportieve groet,
Janny en Jac Kemerink, Theo de Bruin
P.S.: Heb je geen team, maar spreekt het principe van teamtennis je wel aan: meld je dan ook aan, er worden regelmatig invallers gezocht.