Winter Team Tennis

WINTERTEAMTENNIS 2018/2019

De prachtige zomer van 2018 ligt weer (bijna) achter ons. Het is nu nog even genieten van het mooie nazomerweer.  Gelukkig kan er in de winter bij TTV óók lekker buiten gespeeld worden. Op onze prachtige provision banen.
Voor de 24e(!) keer wordt het WINTER-TEAM-TENNIS georganiseerd.

Naast tennis staat gezelligheid voorop. De opzet is eenvoudig: je vormt een team van (minimaal) 2 vrouwen en 2 mannen. Op een aantal zondagen (er blijven genoeg zondagen over om andere leuke dingen te doen) speel je wedstrijden tegen andere TTV teams. Dit kan zowel ’s ochtends als ’s middags zijn.
In het eerste uur worden 2 heren dubbels en 2 dames dubbels van elk 25 minuten gespeeld. Na een pauze met koffie en een traktatie van één van de teams volgen 2 mixpartijen van elk 25 minuten. Met het inspelen erbij ben je dus 2 uur actief bezig waarna wordt afgesloten met een drankje en hapjes (verzorgd door het andere team).

Teamtennis is een prettige manier om met mensen waar je al regelmatig vrij mee speelt een team te vormen en tegelijk kennis te maken met andere leden. Bij de indeling wordt zoveel mogelijk rekening gehouden met de speelsterkte van de teams.

SCHRIJF NU DUS IN !!!!

Inschrijven kan tot 14 oktober a.s. per email:
winterteamtennis@teteringsetennisvereniging.nl of kemerink@ziggo.nl

Geef hierbij de naam van het team, de naam van de captain, de namen van de teamleden en eventuele data van verhindering door.
Hartelijke groet,
Janny en Jac Kemerink, Theo de Bruin

P.S.: Heb je geen team, maar spreekt het principe van teamtennis je wel aan: meld je dan ook aan, er worden regelmatig invallers gezocht.