Richtlijnen Tennis, Padel en JdB 28 april 2021

Gewijzigde maatregelen vanaf woensdag 28 april

De enige versoepeling op dit moment is het beëindigen van de avondklok.

Vanuit het bestuur hebben we besloten

• bloktijden voor tennis op te heffen, dit om het verschil tussen tijd voor het singelen en het dubbelen vrijer te laten. Wees alsjeblieft wel sociaal naar je mede-leden en laat niet expres ruimte tussen de periodes van afhangen, des te meer spelers kunnen genieten van de mogelijkheid.
  • bloktijden voor padel blijven gehandhaafd, dit aangezien het een dubbelsport is en we gezien de drukke baanbezetting op deze manier de avond tot 23.00u optimaal kunnen benutten.

Het terras en paviljoen blijven op last van de Gemeente en volgens de maatregelen nog altijd gesloten

De basisregels blijven van toepassing.

De volgende basisregels zijn nog steeds van kracht:

•  heb je klachten: blijf thuis en laat je zo snel mogelijk testen;
•  ben je 18 jaar en ouder: houd 1,5 meter afstand van anderen;
•  was vaak je handen.

Met de nieuwe regels worden de volgende maatregelen op onze vereniging ingesteld:

Senioren
Voor iedereen vanaf 18 jaar geldt dat sporten alleen mag op 1,5 meter afstand en alleen individueel of in teamverband met niet meer dan 2 personen. Wedstrijden zijn niet toegestaan.

• Groepstrainingen zijn toegestaan met maximaal 4 personen (excl trainer) op 1 baan
  • Dubbelen is ook weer toegestaan

Junioren
Kinderen en jongeren  t/m 17 jaar hoeven tijdens het sporten geen onderlinge afstand van 1,5 meter te houden. Maar er worden geen wedstrijden gespeeld tegen andere verenigingen. Onderlinge trainingspartijen mogen wel en groepslessen zijn ook toegestaan. Kinderen vanaf 13 jaar mogen na het sporten niet bij elkaar komen met meer dan 2 personen. Voor jongere kinderen geldt deze beperking niet.

Kleedkamers
Alleen het toilet is beschikbaar voor noodsituaties. Kleedruimten en douches mogen niet worden gebruikt.

LET OP: we krijgen regelmatig controle van BOA’s. Een eventuele boete voor de tennisvereniging (Euro 4.000,-- bij overtreding) van de Corona-regels, zal worden verhaald op de overtreder en blijf bij klachten ALTIJD thuis.

De reeds geplande dubbelpartijen zullen uit het reserveringssysteem worden verwijderd. Het is ook nog alleen mogelijk om te reserveren voor enkel partijen.

Namens het TTV bestuur:

Susan, Paoline, Kim en Kitty