Padel Triple Double Competitie

Vanwege de coronamaatregelen is deze competitie te komen vervallen.

Naast tennis op vrijdag of zaterdag ook nog een lekker potje padellen op zondag? Of als fanatiek padelspeler naast de toernooien ook deelnemen aan een extra competitie? Doe dan mee aan de Triple Double Competitie. Deze competitie is toegevoegd aan de wedstrijdkalender vanwege de vraag naar een padelcompetitie al eerder in het seizoen.

In de Triple Double Competitie bestaat een team uit drie spelers en elke speler speelt twee partijen. Dames en heren spelen met en tegen elkaar of gemengd.

Partijen worden gespeeld om twee gewonnen sets, met bij gelijke setstand een supertiebreak (t/m 10 punten) als beslissende derde set. Iedereen speelt op zijn/haar eigen niveau, want de teams worden ingedeeld in de 1e, 2e of 3e klasse op basis van padelspeelsterkte.

Speeldata: 2 mei, 9 mei, 16 mei, 23 mei, 30 mei
Inhaaldag: 6 juni

Kosten

De kosten voor deelname per team is nog niet bekend, dit ligt eraan of het clubhuis ivm corona open mag.

Inschrijven

Je kunt je aanmelden via dit formulier hieronder. Je kunt je als volledig team aanmelden of individueel. Als je (nog) geen team hebt, stuur ons dan een mailtje zodat wij kunnen kijken of we je kunnen plaatsen in een (nieuw) team.

Inschrijving is vanaf heden GESLOTEN.

Sluitingsdatum voor inschrijving was 10 januari 2021.

Let op: Niet tijdig of onvolledig ingevulde formulieren worden niet in behandeling genomen.

Voor vragen kun je mailen naar [email protected]

Namens de padelcommissie,

Sebastiaan Janssen en Kitty Iding