Padelcompetitie najaar 2021

Bij TTV kun je in het najaar (2021) weer deel uitmaken van een team dat uitkomt in de KNLTB padelcompetitie. Je kunt als team spelen op vrijdagavond, zaterdag of zondag. De najaarscompetitie padel valt op gelijktijdige data als de najaars tenniscompetitie.

Een team bestaat uit minimaal 4 spelers. De competitie is genderneutraal, dus er kan in alle samenstellingen worden gespeeld. In elke competitie worden 4 partijen gespeeld om 2 gewonnen sets.

De KNLTB competitie wordt aangeboden op 6 verschillende niveaus

• Topklasse (alleen zondag)
  • Hoofdklasse (alleen zondag)
  • 1e klasse (wedstrijdspelers)
  • 2e klasse (gevorderden)
  • 3e klasse (licht gevorderden)
  • 4e klasse (beginners)

Kosten

De kosten voor deelname per team is nog niet bekend, dit ligt eraan of het clubhuis ivm corona open mag.

Bardienst

Bij elke competitie (voorjaar en najaar) geeft de captain van het team 4 mensen door die een extra bardienst moeten draaien. Wanneer je dus een competitieverband speelt draai je een extra dienst voor die bovenop de bardienst die je verplicht bent voor je lidmaatschap. Tenzij je team uit meer 4 personen bestaat, kan het zijn dat je captain jou uit roostert.

Inschrijven

Je kunt je aanmelden via dit formulier hieronder. Je kunt je als volledig team aanmelden of individueel. Als je (nog) geen team hebt, stuur ons dan een mailtje zodat wij kunnen kijken of we je kunnen plaatsen in een (nieuw) team.

Inschrijving is gesloten.

Sluitingsdatum voor inschrijving was 12 juni 2021.

Let op: Niet tijdig of onvolledig ingevulde formulieren worden niet in behandeling genomen.

Voor vragen kun je mailen naar [email protected]

Namens de padelcommissie,

Sebastiaan Janssen & Kitty Iding