Voorjaarscompetitie

Bij TTV kun je dit voorjaar (2020) deel uitmaken van een team dat uitkomt in de KNLTB padelcompetitie. Je kunt als team spelen op vrijdagavond, zaterdag of zondag. De voorjaarscompetitie padel zal NA de reguliere tenniscompetitie worden aangeboden . De competitie zal 5 speeldagen zijn, startend eind mei. Let op voor de tennissers op vrijdag dat er mogelijk een extra overlap is.

Speeldagen voorjaarscompetitie 2020

Jeugdcompetitie

Vanuit de KNLTB wordt alleen nog een jeugdcompetitie op zondag aangeboden, omdat het aantal jeugd spelende padel spelers nog te klein is om dit op andere dagen aan te bieden. Vanaf 15 jaar mag je aan de reguliere seniorencompetitie meedoen. Hier zit dus een klein overlap in, omdat de jeugdcompetitie t/m 17 jaar wordt aangeboden.

Er is dus 1 speeldag in mei en 4 speeldagen in juni. Zo kun je als tennisser zonder problemen deelnemen aan de padelcompetitie.

De KNLTB competitie wordt aangeboden op 4 verschillende niveaus

– Topklasse (topspelers)
– 1ste klasse (wedstrijdspelers)
– 2e klasse (gevorderde spelers)
– 3e klasse (beginners)

Teams bestaan uit minimaal 4 spelers. Iedere combinatie van mannen en vrouwen is mogelijk.

Er wordt geen onderscheid gemaakt tussen mannen en vrouwen waardoor iedereen met en tegen elkaar kan spelen.

Iedere speeldag bestaat uit 4 dubbelpartijen.

De kosten voor deelname per team is € 140,-. Dit is inclusief ballen en schaal. Je kunt je aanmelden via het formulier hieronder. Je kunt je als volledig team aanmelden of individueel. Als je niet al een team hebt gaan wij kijken of we je kunnen plaatsen in een team.

Bardienst

Bij elke competitie (voorjaar en najaar) geeft de captain van het team 4 mensen door die een extra bardienst moeten draaien. Wanneer je dus een competitieverband speelt draai je een extra dienst voor die bovenop de bardienst die je verplicht bent voor je lidmaatschap. Tenzij je team uit meer 4 personen bestaat, kan het zijn dat je captain jou uit roostert.

Inschrijving is vanaf heden mogelijk. Sluitingsdatum voor inschrijving is 15 december 2019.

Let op: Niet tijdig of onvolledig ingevulde formulieren worden niet in behandeling genomen.

Voor vragen kun je mailen naar padel@teteringsetennisvereniging.nl

Namens de padelcommissie,

Ted van Es