Padel Laddercompetitie TTV 2020

In het voorjaar van 2020 organiseert de padelcommissie de eerste editie van de padel laddercompetitie! De laddercompetitie heeft tot doel, om degene die een padel wedstrijd willen spelen, hiermee in de gelegenheid te stellen.

De competitie wordt in een piramidevorm weergegeven, hetgeen inhoudt dat men alleen een padel koppel kan uitdagen die een trede boven de uitdagers/uitdaagsters staat. Alle niveaus zullen in het begin door elkaar heen staan.

Laddercompetitie spelregels

Kijk op de ladder op de website, in de Laddercompetitie groepsapp of in het clubhuis naast het afhangsysteem voor de meest recente piramide en kies een padel koppel uit de rij boven je waar je graag tegen wilt spelen.

–  Stuur één van de tegenstanders een e-mail of bel / stuur een WhatsApp bericht;

Hoe vind ik deze contactgegevens?:

–  Inloggen via KNLTB ClubApp (via telefoon): Inloggen à Club à Zoek Clubleden à In de ledenlijst “zoek” icoontje rechtsboven)
–  Er is een Padel Laddercompetitie Whatsapp groep aangemaakt waarin de contactgegevens staan van één van de koppels. Het is de bedoeling dat je privé contact opneemt met de tegenstander(s).
–  Samen met je partner en tegenstanders bepaal je een dag en een tijdstip waarom jullie de wedstrijd gaan spelen (binnen 2 weken). Als je de afgesproken wedstrijd ook tijdig mailt naar padel@teteringsetennisvereniging.nl of een WhatsApp bericht stuurt naar Sebastiaan Janssen zullen wij deze op het speelschema plaatsen. Na de wedstrijd mailt of appt het uitdagende team de uitslag van de wedstrijd naar bovengenoemde contactgegevens;
–  De uitdager zorgt voor de padel ballen;
–  Hang via het afhangsysteem de padelbaan af met jullie KNLTB leden pasjes;
–  Speel een gewone wedstrijd om 2 gewonnen sets (maximaal 1 uur i.v.m. afhangen). Mocht het 1-1 staan in sets, dan wordt er als 3e set een super-tie break gespeeld tot de 10 punten.

Aanvullende regels

–  Als jullie 2 maanden geen wedstrijd hebben gespeeld, moeten jullie een stapje terug: jullie zakken automatisch op de ladder. De laddercoördinator bepaalt wie de opengevallen plaats inneemt;
–  De wedstrijd kan niet gespeeld worden tijdens competities of interne activiteiten.
–  Als een uitgedaagd team niet binnen 2 weken de uitdaging kan aangaan, wisselen zij van positie in de ladder met de uitdager;
–  Wanneer jullie iemand hebben uitgedaagd en niet hebben gewonnen, mogen jullie niet direct dezelfde tegenstanders weer uitdagen. Hier moet minimaal 2 weken vanaf gespeelde datum, of een andere ladderwedstrijd tussen zitten. Hetzelfde geldt wanneer jullie uitgedaagd zijn en verloren hebt;
–  Komt één van de koppels zonder bericht niet opdagen op het afgesproken tijdstip, verliezen zij de wedstrijd;
–  Leden die zich na de start van de laddercompetitie aanmelden, zullen onderaan de ladder worden toegevoegd;
–  De ladder wordt iedere periode opnieuw geloot. Het koppel dat op einde van de periode bovenaan de ladder staat wint de laddercompetitie en mogen zich de ladderkampioenen van TTV noemen! Hiervoor zal ook een prijs worden uitgereikt.
–  Bij blessures en overige gevallen beslist de laddercoördinator.

Willen jullie meedoen aan de laddercompetitie?

Inschrijven kan via onderstaand inschrijfformulier

Heb je andere vragen? Neem dan contact op met de padelcommissie via padel@teteringsetennisvereniging.nl

Inschrijfformulier Padel laddercompetitie 2020

Speler 1