Frits Bode toernooi

12 mei 2022

Vrijdag 15 juli  2022

Na twee jaar onderbreking organiseert de Teteringse Tennisvereniging (T.T.V.) voor de 30e keer het Frits Bode toernooi herendubbel.
Deze wordt gehouden op VRIJDAG 15 JULI op het tennispark van T.T.V., gelegen op het sportpark “De Gouwen aan de Donkerstraat 44 in Teteringen.

Iedere deelnemer speelt 3 dubbels, duur 45 minuten inclusief inspelen. Er worden twee poules samengesteld, speelsterkte 6/7 en 8/9 (eventuele wijzigingen voorbehouden). Het toernooi begint om 10.15 uur. Wij verzoeken de deelnemers om uiterlijk 09.45 uur aanwezig te zijn. De laatste partijen eindigen omstreeks 15.00 uur, gevolgd door de prijsuitreiking en daarna wordt er nog een aantal leuke prijzen verloot.

Het inschrijfgeld van € 10,00 dient aan het begin van de dag te worden voldaan. Daarvoor bieden wij u een gezellige tennisdag en twee consumptiebonnen aan. Tussen 12.30 en 13.30 uur serveert het enthousiaste team van vrijwilligers een heerlijke gratis lunch en na het toernooi worden u nog lekkere hapjes aangeboden ook deze zijn gratis!

Inschrijven is mogelijk via dit inschrijfformulier

Met vriendelijke groet

Han Olden