25% korting op de Musical Zodiac

12 september 2021

ZODIAC de musical

Dit moet je zien! Theaterspektakel op een iconische locatie in Breda laat zien hoe we met liefde onze planeet kunnen redden! Betoverende dans en muziek, weergaloze techniek met projecties en 75 drones!

Met o.a. René van Kooten, Bastiaan Ragas, Samir Hassan en Dominique de Bont.

25% NAZOMER VOORDEELAL VANAF 35,- , de TTV ontvangt per kaartje 3 euro, dus je steunt ook nog eens de club

Nazomer voordeel geldig op rang 1 en 2, geldig in september op alle voorstellingen.

Meld je aan via deze link bit.ly/zodiac-rp25 met kortingsode Z3FRY3KV

Een actueel verhaal dat verbindt, verwondert en vragen stelt.

Het jaar 2031. Onze planeet is er slecht aan toe. Het universum heeft de mensheid opgegeven en de dierenriem – de zodiac – daagt de dappere Boogschutter uit om naar de aarde af te dalen. Zijn opdracht? De vier elementen, VUUR – AARDE – LUCHT – WATER, terugvorderen op de mens. Daar aangekomen ziet hij de wereld al snel met andere ogen. Hij valt van de ene verwondering in de andere en ontdekt hoe mooi het eigenlijk is om mens te zijn. Lukt het Bo om de planeet en de mensen waarvan hij is gaan houden, alsnog te redden? Kan hij het tij nog keren?

Laat je meeslepen in een weergaloos theaterspektakel vol muziek, dans en technisch vernuft, in het meest hemelse theater van Nederland; de iconische Koepel in Breda.  Een voorstelling vol spanning, humor en een gezonde dosis romantiek – want je kunt een planeet wel redden, zonder liefde is hij alsnog reddeloos verloren.

Nieuwscategorieën