Nieuwe hoofdsponsor

23 januari 2018

We zijn erg blij met de ondersteuning van Intersport Oosterhout !

Eind vorig jaar is er een sponsorovereenkomst getekend tussen Intersport en TTV. Het contract in januari 2018 ingegaan.
Patrick van Overbeek van Intersport en Ad Seelen, onze voorzitter, hebben hun handtekening onder het contract gezet. Nico van Leeuwen is eerste aanspreekpunt.

De overeenkomst geldt vijf jaar en wordt jaarlijks geƫvalueerd. Op de toernooi cadeaubonnen voor onze drie open toernooien krijgt TTV een mooie korting. Daarnaast krijgen we van de gefactureerde bonnen de helft in contanten uitgekeerd. En ook op tenniskleding voor toernooi-commissies een zeer ruime korting.

We zijn erg blij met deze ondersteuning.

TTV leden krijgen 2 x per jaar van Intersport de gelegenheid tennisartikelen aan te schaffen met 20 % korting. De sponsor bepaalt in welke perioden dit geldt.

Afgesproken is dat als tegenprestatie het Open Zomertoernooi het Intersport Open gaat heten. Ook koopt TTV bij Intersport tennisballen voor competities en toernooien.