Leden geven groen licht voor padel binnen TTV!

22 maart 2018

Donderdag 15 maart was het zover dat de leden van onze vereniging zich konden uitspreken over padel binnen TTV. Bijna 70 leden zorgden voor een goed gevuld paviljoen. De avond werd geopend door Ad Seelen.

Na een heldere toelichting over het hoe en waarom was het aan de leden om zich uit te spreken. Vrijwel alle aanwezigen zien padel als een mooie uitbreiding en een goede manier om de toekomst van de club te versterken. Het handen tellen leidde tot 67 stemmen voor en 2 tegenstemmen. Het bestuur en de padelcommissie zijn blij met deze duidelijke uitslag en gaan de komende maanden verder op de ingeslagen weg om padel in de loop van dit jaar te realiseren.

De volgende stap bestaat uit het nogmaals indienen van de subsidieaanvraag bij de gemeente. Dit gebeurt deze maand en naar verwachting zal deze aanvraag worden gehonoreerd. We kunnen ons dan met de uitvoering gaan bezighouden en waarschijnlijk aan het eind van de zomer de eerste ballen slaan op onze nieuwe padelbanen!

Natuurlijk houden we jullie op de hoogte van het vervolg.