Ladies Day 2018

k5305317

Ladies Day 2018 op dinsdag 4 september 2018

Ook dit jaar organiseert het dinsdagochtend competitieteam, bestaande uit Anne van Dinther, Joke Hendrickx, Elly Kemerink, Truus Kroese, Annemiek Olden, Jopie Poppelaars en Pien Verkuyl de jaarlijkse Ladies Day.

De Ladies Day vindt plaats op dinsdag 4 september 2018.

Natuurlijk kunnen er een aantal leuke damesdubbelpartijen worden gespeeld. Daarnaast verzorgen we de lunch. Er is een kleine loterij met wat prijsjes. Na afloop van de wedstrijden is er een gezellig samenzijn, met een hapje en een drankje. De eigen bijdrage voor deelname aan deze dag bedraagt: € 10,00 per persoon.
We starten om 09.00 uur met de registratie en koffie met iets erbij. Vanaf 09.45 uur wordt er getennist. Uiterlijk 18.00 uur wordt de Ladies Day beëindigd.

Het is mogelijk iemand van buiten de vereniging als dubbelpartner uit te nodigen. Jullie kunnen je als koppel aanmelden tot uiterlijk 21 augustus 2018.

Inschrijfformulieren zijn ook in het clubhuis beschikbaar.

Eind augustus ontvangen jullie nadere mededelingen over de indeling van de dag.

We hopen natuurlijk op een hoge opkomst.

Met vriendelijke groet,
de dames van T.T.V. 2 dinsdag.
Anne van Dinther, Joke Hendrickx, Elly Kemerink, Truus Kroese, Annemiek Olden, Jopie Poppelaars en Pien Verkuyl.

Inschrijfformulier Ladies Day dinsdag 4 september 2018.

Inschrijfformulier Ladies Day 2018
Ladies Day 2018