Ladies Day 2017

k5305317

Ladies Day 2017 op dinsdag 5 september 2017

Dit jaar organiseert het dinsdagochtend competitieteam, bestaande uit Anne van Dinther, Joke Hendrickx, Elly Kemerink, Annemiek Olden, Jopie Poppelaars en Pien Verkuyl de jaarlijkse Ladies Day. De Ladies Day vindt plaats op dinsdag 5 september 2017.

Natuurlijk kunnen er een aantal leuke damesdubbelpartijen worden gespeeld. Daarnaast verzorgen we de lunch. De winnende koppels per poule ontvangen een prijsje. Er is echter geen loterij of iets dergelijks. Wel is er na afloop van de wedstrijden een gezellig samenzijn, met een hapje en een drankje. De eigen bijdrage voor deelname aan deze dag bedraagt: € 10,00 per persoon.

We starten om 09.00 uur met de registratie en koffie met iets erbij. Vanaf 09.30 uur wordt er getennist. Uiterlijk 18.00 uur wordt de Ladies Day beëindigd.

Het is mogelijk iemand van buiten de vereniging als dubbelpartner uit te nodigen. Jullie kunnen je als koppel aanmelden tot uiterlijk 20 augustus 2017 door bijgaand formulier in te vullen

Eind augustus ontvangen jullie nadere mededelingen over de indeling van de dag.

We hopen natuurlijk op een hoge opkomst.

Met vriendelijke groet,

Anne van Dinther
Joke Hendrickx
Elly Kemerink
Annemiek Olden
Jopie Poppelaars
Pien Verkuyl

Inschrijfformulier Ladies Day dinsdag 5 september 2017.

Inschrijfformulier Ladies Day 2017
Ladies Day 2017