In mei kunnen we de padelbaan op!

30 januari 2019

Precies een jaar geleden meldden we dat we vertraging hadden opgelopen in het subsidietraject van enkele maanden. Die paar maanden werden er dus 12…. De ambtelijke molens draaien in ons geval erg langzaam. Maar de kogel is nu nagenoeg wel echt door de kerk! De subsidie is toegekend, de vergunningen zijn allemaal rond en er is een leverancier geselecteerd. Komend voorjaar worden onze padelbanen aangelegd en als het weer een beetje meezit, kunnen we uiterlijk 1 mei de padelbaan op!

De vertraging heeft ons wel een meevaller opgeleverd op financieel gebied. Er bestaat een landelijke subsidieregeling waarvan we gebruik kunnen maken. Deze kunnen we echter pas aanvragen als de banen gerealiseerd zijn. Een extra bonus voor ons geduld. De vertraging heeft echter ook een tegenvaller opgeleverd: de grond onder de tennisbaan moet aan nieuwe voorwaarden voldoen. Dat kan extra werkzaamheden met zich meebrengen.

Er gaat nog meer gebeuren op ons park. Behalve de padelbanen worden er ook 12 jeu de boulesbanen aangelegd. Deze zullen ook uiterlijk 1 mei klaar zijn. De locatie hiervoor is de ‘oude’ baan 9. Voor ons als vereniging is dit een mooie aanvulling die voor meer mensen op ons park zal zorgen.

De werkzaamheden zullen de komende drie maanden mogelijk wel voor enige overlast zorgen maar we gaan ervan uit dat dit tot een minimum beperkt blijft voor onze spelende leden. Het is wel goed mogelijk dat baan 8 in het begin van het zomerseizoen enkele weken niet beschikbaar is.