Frits Bode toernooi heren 50+

De Teteringse Tennisvereniging (T.T.V.) organiseert voor de 28e keer het Frits Bode toernooi herendubbel 50+.

Deze wordt gehouden op VRIJDAG 13 JULI op het tennispark van T.T.V., gelegen op het sportpark “De Gouwen aan de Donkerstraat 44 in Teteringen.

Iedere deelnemer speelt 3 dubbels, duur 45 minuten inclusief inspelen. Er worden twee poules samengesteld, speelsterkte 6/7 en 8/9 (eventuele wijzigingen voorbehouden).

Het toernooi begint om 10.15 uur. Wij verzoeken de deelnemers om uiterlijk 09.45 uur aanwezig te zijn. De laatste partijen eindigen omstreeks 15.00 uur, gevolgd door de prijsuitreiking en daarna worden er nog een aantal leuke prijzen verloot.

Het inschrijfgeld van € 10,00 dient aan het begin van de dag te worden voldaan. Daarvoor bieden wij u een gezellige tennisdag en twee consumptiebonnen aan. Tussen 12.30 en 13.30 uur serveert het enthousiaste team van vrijwilligers een heerlijke gratis lunch en na het toernooi worden u nog lekkere hapjes aangeboden ook deze zijn gratis!

Inschrijven kan tot uiterlijk 10 juli.

Met vriendelijke groeten namens de toernooicommissie,

Inschrijven via onderstaand formulier:

P.S. Als u heeft ingeschreven en daarna toch verhinderd bent, probeer dan zelf een invaller te regelen. Lukt dat niet, laat het ons dan zo spoedig mogelijk weten (E-mail: ttvpaviljoen@hotmail.nl). Wegblijven zonder bericht maakt het indelen voor ons bijzonder lastig.

Inschrijfformulier Frits Bode toernooi herendubbel 50+