Frits Bode Toernooi herendubbel 50+

Vrijdag 19 juli  2019

Frits Bode Toernooi herendubbel 50+

De Teteringse Tennisvereniging (T.T.V.) organiseert voor de 29e keer het Frits Bode toernooi herendubbel 50+.

Deze wordt gehouden op VRIJDAG 19 JULI op het tennispark van T.T.V., gelegen op het sportpark “De Gouwen aan de Donkerstraat 44 in Teteringen.

Iedere deelnemer speelt 3 dubbels, duur 45 minuten inclusief inspelen. Er worden twee poules samengesteld, speelsterkte 6/7 en 8/9 (eventuele wijzigingen voorbehouden).

Het toernooi begint om 10.15 uur. Wij verzoeken de deelnemers om uiterlijk 09.45 uur aanwezig te zijn. De laatste partijen eindigen omstreeks 15.00 uur, gevolgd door de prijsuitreiking en daarna worden er nog een aantal leuke prijzen verloot.

Het inschrijfgeld van € 10,00 dient aan het begin van de dag te worden voldaan. Daarvoor bieden wij u een gezellige tennisdag en twee consumptiebonnen aan. Tussen 12.30 en 13.30 uur serveert het enthousiaste team van vrijwilligers een heerlijke gratislunch en na het toernooi worden u nog lekkere hapjes aangeboden ook deze zijn gratis!

De inschrijvingen dienen uiterlijk 12 juli compleet ingevuld aan ons verzonden te worden

Met vriendelijke groeten namens de toernooicommissie,

Inschrijven via onderstaand formulier:

P.S. Als u heeft ingeschreven en daarna toch verhinderd bent, probeer dan zelf een invaller te regelen. Lukt dat niet, laat het ons dan zo spoedig mogelijk weten: ttvpaviljoen@hotmail.nl. Wegblijven zonder bericht maakt het indelen voor ons bijzonder lastig.

Inschrijfformulier Frits Bode Toernooi

Verificatie