Baanhuur

Bij TTV kun je terecht op twee prachtige panorama padelbanen gelegen tussen de tennis- & jeu de boules banen. Onze padelbanen hebben brede glasplaten aan de achter- en zijkanten, zonder pilaren of buizen die het zicht op de actie blokkeren.

Als TTV lid heb je de mogelijkheid om vrij te spelen. Je kunt gewoon met je ledenpas afhangen zoals bij de tennisbanen. Als het clubhuis open is, mag je rackets en ballen lenen. Ze liggen in de kantine.

Geen lid? Huur een padelbaan!

Wij bieden de mogelijkheid tot het reserveren van een padelbaan. Dit is alleen mogelijk in daluren en als er geen evenementen of padeltrainingen plaatsvinden. Daluren zijn over het algemeen de tijdstippen dat het clubhuis is gesloten.

Verhuur:

– Maandag t/m vrijdag: 09:00u – 18:00u
– Zaterdag: 09:00u – 20:00u
– Zondag 12:00u – 20:00u

Een padelbaan huren bij TTV kost €20 per baan, dus slechts €5 per persoon! Rackets zijn los te huur, voor €2,50 per racket.

Reserveren?

Reserveer kan door een mailtje te sturen naar secretariaat@teteringstennisvereniging.nl

Andere wensen? Meer weten?

Wil je meerdere padelbanen huren? Of een combinatie met een van onze andere faciliteiten (jeu de boules of tennis)? Stuur een mailtje naar secretariaat@teteringsetennisvereniging.nl en vraag naar de mogelijkheden.

Annuleren?
Het annuleren van een reservering dient 48 uur voor aanvang per mail doorgegeven te zijn, anders worden er kosten in rekening gebracht.

Huur padelrackets
Een vrijwilliger van TTV controleert voor- en achteraf de rackets. Bij eventuele (nieuwe) schade worden de gegevens van de speler genoteerd en worden deze doorgegeven aan Nico van Leeuwen. Nico zal het administratieve gedeelte en een schadevergoeding verder afhandelen. Boete bij breuk of onherstelbare schade: € 40,-.