Openingstoernooi

Openings toernooi 3 april 2016 vanaf 13:00 uur tot +/-  17:00 uur

Het Openingstoernooi is hét toernooi bij uitstek om de vers geprepareerde gravel banen uit te proberen! Op dit moment doet de Gemeente er alles aan om de gravel banen op tijd klaar te maken voor de zomer competitie. Máár voor de competitie van start gaat hebben we de mogelijkheid om alvast kennis te maken met het gemalen baksteen strakke tafellaken. Het Openingstoernooi staat in het teken van gezelligheid. Je schrijft je daarom als persoon in en wordt door de dag heen aan andere mensen gekoppeld zodat er (mix)dubbels ontstaan. We proberen deze dag in te delen op speelsterkte, zodat iedereen evenveel kansen krijgt op leuke prijzen.

Schrijf je dus snel in via onderstaand formulier en geef daarbij ook aan of je nieuw lid bent of niet….nieuwe leden zijn op 3 April natuurlijk ook meer dan welkom! Maak zo kennis met andere leden tijdens dit gezellige toernooi onder het genot van een drankje en een hapje.

Sluitingsdatum van inschrijving is 29 maart

Openingstoernooi