Lid worden?

07 februari 2020

Onze vereniging bestaat uit ongeveer 850 leden. Het park heeft 11 tennisbanen, 4 padelbanen en 12 jeu de boulesbanen en ligt op een prachtige locatie tegen de bossen van Teteringen.

Je hebt de keuze uit diverse lidmaatschappen voor jeugd en senioren. Wanneer je als senior lid wordt voor tennis/padel mag je gebruik maken voor alle disciplines die onze vereniging aanbiedt, tennis - padel - jeu de boules.

Wanneer je kiest voor alleen jeu de boules, dan mag je alleen gebruik maken van de jeu de boulesbanen.

Jaartarief voor tennis/padel/jeu de boules is € 190,- (eenmalige entreekosten € 20,-)
Jaartarief voor alleen jeu de boules is € 40,-

Tarief voor de jeugd hangt af van welk all-in pakket er gekozen wordt, dit varieert van € 25,- per maand tot € 30,- per maand.
Jeugd vanaf 14 jaar kan ook lid worden zonder training, het tarief daarvoor is € 85,- per jaar.

Inschrijven kan via deze link

Nieuwscategorieën