Invitatietoernooi

Beste Leden van de Teteringse Tennis Vereniging,

Tot onze grote spijt moeten wij mededelen dat het Invitatie Toernooi van 3 Juli geen doorgang kan vinden. Het minimum aantal inschrijvingen is niet gehaald waardoor we dus genoodzaakt zijn om het af te blazen.

Omdat we, als Technische Commissie, er alles aan doen om elk toernooi tot een succes te maken zouden we het fijn vinden om feedback te ontvangen. Vandaar dat er op korte termijn een kleine enquête richting de leden wordt gestuurd om te kijken waar we kunnen verbeteren. Deze enquête zal max 2 minuten van uw tijd in beslag nemen, en wordt zeer gewaardeerd als feedback voor de werkzaamheden van de Technische Commissie.

Mocht U nu al feedback willen geven over andere toernooien (Clubkampioenschappen/Invitatie Toernooi/Openings Toernooi) die de Technische Commissie organiseert, klim dan in uw digitale pen en stuur het naar onderstaand mail adres

tc@teteringsetennisvereniging.nl

Alvast hartelijk dank voor uw tijd en hopelijk kunnen we er volgend jaar weer een spetterend toernooi van maken dankzij uw feedback

Met vriendelijke groeten,